Szaléziak 100 éve Magyarországon

"JÖVÜNK HAZA" Biciklitúra 3 szakaszban A magyar szaléziak 1913-as letelepülésének 100. évfordulója alkalmából 3 év alatt Cavaglia-tól Péliföldszentkeresztig biciklivel! A szakasz 2011: Cavagliá Biella - Trieszt (Olaszország) Torino - Cavagliá - Pavia - Milano - Brescia - Verona - Padova - Velence - Caorle - Trieszt

twitter (mi történik MOST)

jövünk haza - képekben

100 év

köszönet

Köszönet Samsungnak a támogatáért!

A blogon szereplő képeket (és videókat) Samsung Galaxy S Wi-Fi 5.0 készülékkel készítettem

Köszönjük a Magellán támogatását, hogy végigkísérnek minket az úton és segítséget nyújtanak a biciklis problémáinkban!

5. nap | 2011.08.05. (Brescia » Verona)

2011.08.05. 07:54 Szaléziak 100 éve Magyarországon

szállásunk igen korrekt helyen volt. Az alvóhely mellett még konyhánk és fürdőrészlegünk is volt!

felkeltünk, imádkoztunk, reggeliztünk, indulunk, mert az egyik itten szalézi testvér elkíség bennünket - de neki délre vissza kellett érnie, ezért igyekeznünk kellett.

Bresciaból a Garda tóig a Desenzano bicikliúton haladtunk

Megálltunk reggelizni Desenzano del Gardanál. A parkban ülő emberekt is megkínáltuk, bevontuk a reggelinkbe :)

Ebédet Sirmeonénél fogyasztottuk el

Hegyes-völgyes út után megérkeztünk Veronába. 6 óra előtt, így még maradt időnk felfrissülni vacsora előtt!

mai nap útvonala (nagyobb térkép)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.