Szaléziak 100 éve Magyarországon

"JÖVÜNK HAZA" Biciklitúra 3 szakaszban A magyar szaléziak 1913-as letelepülésének 100. évfordulója alkalmából 3 év alatt Cavaglia-tól Péliföldszentkeresztig biciklivel! A szakasz 2011: Cavagliá Biella - Trieszt (Olaszország) Torino - Cavagliá - Pavia - Milano - Brescia - Verona - Padova - Velence - Caorle - Trieszt

twitter (mi történik MOST)

jövünk haza - képekben

100 év

köszönet

Köszönet Samsungnak a támogatáért!

A blogon szereplő képeket (és videókat) Samsung Galaxy S Wi-Fi 5.0 készülékkel készítettem

Köszönjük a Magellán támogatását, hogy végigkísérnek minket az úton és segítséget nyújtanak a biciklis problémáinkban!

6. nap | 2011.08.06. (Verona, pihenőnap)

2011.08.06. 11:07 Szaléziak 100 éve Magyarországon

Mai nap pihenőnapot tartunk. Reggeli után (és vacsora előtt) mindenki szabadon dönthet, hogy hova megy:
- vissza a Garda tóhoz
- elmenni Gardalandba (vidámpark)
- sétállni Veronában

Első részben a városnézők (egy csoportjának) fotoriportját lehet látni:

Egypáran elindultunk a városba (Flavio behozott minket) és beültünk egy kávézóba

Megnéztük a San Zeno (maggiore) bazilikát, de csak a kerengőt és a főhajót láttuk, mert fizetős volt a belépés... Aztán tovább mentünk a D.O.M.-hoz

Mielőtt megtaláltuk volna a San Zeno templomot, betévedtünk egy ferences templomba is (igen nagy volt a hasonlóság mind a külsőben, mind az udvarában, mint a toronyban :)

Megálltunk ebédelni egy klasszikus trattoriában. Igen jó pastat és pizzat ettünk!

Természetesen nem maradhatott el Júlia (állítólagos)  erkélyének meglátogatása sem.
A kép bal alsó sarkában látszódik Júlia szobra. A hiedelem szerint aki megérinti a jobb mellét, annak szerencséje lesz a szerelemben...

Nem lenne igazi a történet, ha nem élnénk át, de egy lányregénybe csöppentünk, ugyanis Zsolt megkérte Anna  kezét Júlia erkélye alatt.
És így lett Panda mackóból Jegyes medve :)
Ez úton is gratulálunk nekik! :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.